badeendje

omdat ik de laatste twee weken zo lekker bezig was met verjaardagskadootjes maken en uitdelen besloot ik voor mijn moeder, ze houd van eendjes een badeendje te haken voor in de letterbak die ze heeft. Ik had via link your stuff van Annemarie een leuk patroontje gevonden en deze verkleind door een dunner draadje en dunnere haaknaald. Ik besloot het haar kado te geven op haar trouwdag omdat ik hoop dat het haar wat troost bied omdat ze het voor het tweede jaar al zonder mijn lieve vader moet stellen. het blijft een groot gemis voor ons allemaal maar voor haar vooral. Zo toch even een momentje van stilstaan weer. Inmiddels heeft hij een mooi plaatsje in haar verzameling gevonden.


I am so bussy with birhtdaypresents that I decided to crochet for my mother also a bathduck. She loves duckes a lot. I saw a nice pattern on the link your stuff of annemarie and made the duck smaller by using other treat and another crochet hook. I decided to give the duck on the weddingday of my parents to strenghten her a bit. It is already the second year my father past away and we still miss him a lot, espessialy my mother. the duck founded a nice new place with the other ducks.



Het patroon kun je vinden op de weblog van Wolatelier Dian kijk maar hier
you can find the pattern on the weblog of Wolatelier Dian see link above.



Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers