vakantietijd en haakwerk

Afgelopen twee weken hadden we meivakantie, en naast het vliegtuig van mijn vorige blog haakte ik ook nog aan een sjaaltje. Ik had bij de wibra haakwol gekocht, haakte er een sjaaltje van, maar achteraf was ik niet tevreden over het resultaat, het was te stug en te kort. dus weer uitgehaald en geprobeerd er een onderzetter met motief van te maken, ook hiervoor was het niet geschikt. Weer uitgehaald en begonnen aan een rond te haken die waarschijnlijk uit zal groeien tot een vloerkleed tzt...daarover in de toekomst meer....

Omdat ik me toch had voorgenomen een sjaaltje te haken andere katoen opgezocht, deze keer een gemeleerde bol, ook al eens lang geleden gekocht. Deze werd wel naar mijn zin, en ik had na afloop nog wol over, mijn moeder vond het ook wel leuk, dus uiteindelijk nog een gehaakt voor haar voor haar verjaardag. Zo is het uiteindelijk toch nog goed gekomen en hadden we een heerlijke vakantie :-)


 
last two weeks we had holiday. I liked to make a scarf out of wool I bought before. I made a scarf but didn't like the result, so I started all over again, this time to make glass holders out of it. Also this result was not nice....
Then I just started to crochet a round and untill now it seems to be nice, so when I finished it will be probably a toiletmat or so, will be continued in the future....
 
I still liked to make a nice scarf during this holiday, so I took some other wool I bought last year and this time I liked the result, it was so nice that I made also a second one for my mother out of the left overs. I gave her the scarf for her birthday, finally I was happy with my work and ofcourse with a nice sunny holiday :-)

Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers