genaaide mega mindy cape

toen onze tweede dochter jarig was heb ik naast een gehaakte traktatie voor school ook weer eens de naaimachine uit het stof getrokken voor een paar genaaide capejes. Ze wilde als thema mega mindy, dus hebben we de capes versiert, en maskers gemaakt waarna we echte mega mindy's werden.
Ze hebben er een hoop lol aan gehad en ik wilde jullie de foto niet onthouden van de capes.
Binnenkort ga ik mijn naaitalenten uitbreiden want ik ga op een heuse naaicursus!


When our second daughter celebrated her birthday I made beside a crochet give away for school also sewed capes. She liked the theme Mega Mindy, so we made capes and masks and after warths we had real mega mindy's in the house.
They have had a lot of fun and I liked to share the foto's with you.
In the coming weeks my sewingskills will be bigger I hope, I will start with a sewingcourse!




de capejes wachtend op hun eigenaar
the capes, waiting for their owners

de gehaakte traktatie voor de klas, smiley's
the crochet give away for the class, smiley's

Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers