wijsheids uiltje

Voor mijn moeder maakte ik dit babyuiltje met een begeleidend schrijven waarom ik het had gemaakt.
Ik wens haar veel wijsheid toe, dat heeft ze zeker gehad en nodig sinds mijn vader is overleden.
Ik vind het uiltje weer zeer geslaagd, mijn moeder gelukkig ook :-)
Het is een patroon uit het boekje lieve diertjes zelf haken van Ana Paula Rimoli. Er is ook nog een moederuil, maar die is een stukje groter.


 
This whise owl I made for my mother. She used and needs a lot of wisdom since my father past away. And she is doing great! We loved both the baby owl.
It's a pattern out of the book: chrochet sweet baby animals yourself of Ana Paula Rimoli.
There you can find also a pattern of a motherowl, it is only a bit bigger.
 
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers