gehaakt tasje

Mijn eerste gehaakte granny square tasje is ook af. Ik maakte hem voor de dochter van goede vrienden. Nog wel op de groei voor een meisje van vier, maar ze kan er genoeg in mee nemen.
Het is een lief tasje met pasteltinten geworden.
het patroon van dit tasje heb ik gevonden op het volgende blog: hakenenmeer.blogspot.nl
Er is ook nog een grotere uitvoering van.
uiteraard is ook dit tasje te bestellen bij belangstelling, te maken in verschillende kleurcombinaties.
Bij interesse mail me maar.





I finished my first granny square bag for a girl of our friends. It's a big bag for a four years old girl, but now she can take enough stuff along.
I found the pattern in the link above, crochet and more. It's also availeble in even bigger sizes.
When you are interested in having one, please contact me.

Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers