doel gehaald!!!

precies op 31 oktober heb ik mijn laatste twee mutsjes voor innocent smoothies wat betreft de goedgemutste breicampange afgemaakt!!
het was nog even een kunst om het doel te halen, maar ze zijn wel leuk geworden al zeg ik het zelf.
De eerste zeven stonden al in mijn vorige bericht, dit zijn de andere 24.

Exactly on 31th of october I finished my goal for the smoothies campange. It was hard to succeed in time, but I like the results. I will show you the last 24 results.





















Reacties

  1. Wat een leukerds heb jij gemaakt! Inderdaad het mutsje met het molentje stond er zondag dus ook, zag ik net op mijn foto. Ja ze zijn echt superrrr! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers