laatste kindertraktatie van het jaar

omdat onze derde dochter aan het einde van deze maand jarig is ben ik opnieuw aan het knutselen voor traktaties. Dit keer is het een kleuterklas, dus boekenleggers zijn nog niet echt leuk.
Voor haar maak ik voor de meisjes een bloemenbroche en voor de jongens een vilten sleutelhanger van een bootje.
Ik hoop dat ze het leuk gaan vinden over twee weken.
Mijn volgende project, iets leuks maken voor de juffendag staat ook alweer op stapel, net als eindelijk de deken van mijn moeder afhaken en in elkaar naaien.

Ook voor de kindertraktaties geldt, zie je iets leuks, neem gerust contact met me op en we worden het vast wel eens over wat ik voor jou kind zou kunnen maken.


Our last child is celebrating her birthday in the end of the month, so I started making give aways.
This time it is for the kindergarten, so bookmarks seems to be a bit to early.
Voor the girls I made feltet flowerpins, for the boys I made feltet keycords of a boatpattern.
I hope they will like it within two weeks.
My next project is already on the roll, a nice gift for teachersday and finally finish my mothers blancket, in chochet and sewing....

Also for all the children give aways, when you see something you like, just contact me, we will find out what we can do for you and your child to make something nice!

de bloemenbroches
the flowerpins

de bootsleutelhangers
the boat key cords.

Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers