granny square deken

het is al een tijd geleden dat ik schreef op mijn blog over de granny deken die ik aan het haken ben voor en met mijn moeder. Inmiddels heb ik de laatste vierkanten gehaakt, alle draadjes afgewerkt, wat een klus....en de eerste rijen zijn op de deken gespeld om vast te naaien. Doordat we het samen hebben gehaakt zijn niet alle vierkanten exact even groot helaas, dus naaien we ze op een witte fleecedeken zodat je het straks niet meer zo goed ziet. Inmiddels al wel een foto waar ze allemaal uitgezocht op de deken liggen.
als alles erop genaaid is volgt het eindresultaat van een voor mijn doen (te) lang project.

 
It is already a long time ago I wrote about my granny blancket witch I am making with and for my mother. Finnaly I finished crocheting all the squares, I cut all the yarn, what a big work.....and the first rows are fixed on the blancket. We need to use a fleece blancket because of the fact we did the crocheting together and don't have the same stich unfortunatly...
above you can see the result where they squares are lying on the blancket. When I have been sewing all the squares I will place a last picture of the endresult of a (to) long project in my case.

Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers