bestellingen 1



Het is alweer bijna een maand geleden dat ik mijn blog bijgewerkt heb zag ik, maar ik heb in de tussentijd niet stil gezeten. Ik was grotendeels aan het herstellen van mijn peesonstekingen, in beide polsen had ik veel last en mocht eigenlijk helemaal niet haken....dus af en toe smokkelen, theezakjes kaartjes maken, breien uitproberen, vakantietijd voor de kinderen voorbereiden en de laatste traktaties afmaken voor het afscheid van de oudste twee kinderen.

It's almost a month ago that I wrote something on my blog, but there was no silence in my live.
I was still recovering of my medical problems in my hands, I was even not allowed to crochet, but I noticed I can't without for a long time......so I did it still but much slower. I also made giftcards of teabags, started to knit, finished the gifts for the children because of their goodbye's at school.


voor mijn schoonmoeder maakte ik vier shirtjes voor aan kado te geven wijnflessen, een iets grotere variant dan de vaderdag shirtjes en dit keer zonder nummer erop.

For my mother in law I made 4 t-shirts, a bit bigger than the ones I made for Fathersday and this time without a number on it.


Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers