bestelling 3

Voor mijn moeder maakte ik 12 onderzetters, voor mij een uitdaging want het rondhaken was tot nu toe een ramp....maar dankzij een duidelijk filmpje op you tube is het me dan toch gelukt, kan ik ook beginnen aan leuke amigurumi figuren in de toekomst. Ik zit nu te denken om een grotere versie van deze onderzetters te maken als rond kleed voor op de slaapkamers van de kinderen, maar eerst nog wat sjaaltjes van mezelf afhaken en een breinaaldentas afbreien ;-)

For my mother I made these rounds to use under your glases at the table. It was a big challange for me to crochet in a round (and finish right....) but with the help of you tube I succeeded. Now I also can start thinking of making awesome amigurumi's in the future.
At this moment I think of making a bigger one of these rounds and use them as carpets in the sleepingrooms of the children, but first I have to finish some scarves and my knitted knitting bag ;-)





Ze zijn ook te bestellen natuurlijk in gewenste kleuren setje van 6 voor 8.50 euro.

Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers