vakantietijd, tijd om te bloggen

Het is inmiddels alweer augustus dus de hoogste tijd om weer eens een update te maken van alle werkstukken die ik vanaf april tot juli heb gemaakt.
Het is nu grote vakantie, de kinderen liggen na een heerlijke dag op bed dus eindelijk weer eens de tijd genomen om achter de computer te duiken om te typen en plaatjes erbij te zoeken.
Hoe stom het ook is, het komt er nog steeds zo slecht van. Ik vind het zo knap hoe mensen met een druk leven de tijd vinden om hun blogs regelmatig bij te houden. Kan ik echt nog wat van leren...
Ik haakte, breide en naaide wat af deze maanden. Ik stond op een markt die ik zelf organiseerde met een paar super fijne dames voor onze peuterspeelzaal.
Ik maakte kadootjes, kleding etc. en alles gaf ik weer weg.
En ik werkte nog aan een haakbestelling van een deken en pannenlappen die een enorm blije klant tot gevolg hadden.
wat is het leven toch leuk als je zoveel creatieve gaven mag bezitten....

in the meantime it became august already, time to update my blog with everything I have been making from april till july.
It is summer holiday now, the kids are in their beds after a nice day, so finally time to write and surch some pictures.
How stupid it sounds, I can't find the time still to update more frequently. It is so great to see how people manage while they have a bussy live....I can learn a lot from them...
I crochet, knitted, and sew a lot these months. I was joining a market at the creche were I was the organisator together with some great ladies.
I made presents for children, made clothes etc and gave everything away.
And I was working on a crochet order, a blancket and potholders and received a happy costumer.
Life is great when you can make so much creatures by your own....



boekenleggers voor school voor jarige dochter van vilt
bookmarks for school for birthday daughter from felt

blad met gehaakt eten voor jarig neefje
plate with food out of crochet for birthday nephew

gehaakt ijsje patroon van freubelweb
crochet icecream from freubelweb

gehaakte mandjes van zpagetti voor vriendin
crochet baskets out of zpagetti for friend

hoortoestel van vilt voor spreekbeurt dochter
hearingitem made out of felt for presentation daughter

zonnetjes voor bedankje deelname markt
sun made for helping with market

bestelling granny deken
order granny blancket

bestelling pannenlappen
order potholders

kadootje voor kinderen als bedankje bij hulp markt
present for children for helping with market 
mijn standje op de zomermarkt op de peuterspeelzaal
my stand at the summermarket for the creche

elsa als kadootje voor schoolvriendinnetje
elsa as present for friend of school

gehaakte muis verjaardag dochter
crochet mouse birthday daughter

vlaggenslinger versierd door ouders gemaakt door mij
voor afscheid nemende juf

guirlande made by parents and sew by me for
goodbye party teatcher creche

gehaakte kabouters voor eigen afscheid creche
made for own goodbye creche

genaaide jurk voor jongste dochter
sewed dress for youngest daughter

genaaide jurk tweede dochter
sewed dress second daughter

gebreide jurk jongste dochter
knitted dress youngest daughter

genaaide jurk oudste dochter
sewed dress oldest daughter








Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers