december tot april 2015/2016

Vandaag een verkort overzicht van de afgelopen 5! maanden. In die tijd op twee markten gestaan, druk gehaakt voor sinterklaas en kerst en verjaardagen of zomaar tussendoor projecten.

Druk in familie met school en werk op de vrije peuterspeelzaal waar ik nog steeds twee ochtenden in de week vrijwilliger ben.

Druk met wedstrijden van onze turndochter, die maar liefst 12 uur per week turnt! en dus helaas niet druk genoeg met mijn blog bijhouden hier.

Gelukkig heeft manlief af en toe gespreksgroepen aan huis, en dan trek ik me terug op de bovenverdieping met mijn computer om de nodige dingen bij te werken. Ideaal momentje!

Eens kijken of ik nog leuke foto's van de afgelopen maanden terug kan vinden.


Today a short overview of the last 5! months. In between I was contibuting two markets, I did a lot of crochet for Sinterklaas, Christmas, birthday's and in between projects to surprise people.

I was bussy in family, and school and with working as volunteer in the playground two mornings a week.

And bussy with all the gymnastic competitions of our daughter who is practising 12 hours a week!

Luckely my husband has sometimes meetings at our place and than I go upstairs with the laptop and write finaly my blog and that sort of things. 

Let's see if I can find some nice pictures of the latest months!

een sinterklaas surprise voor school met gehaakte voetbal
a sinterklaas surprise for school with chrochet ball
de voorraad van de kerstmarkt in december
the layout for the christmasmarket in december

close up
gehaakte paddestoelen
chrochet mushrooms

Jozef en Maria twee keer gehaakt voor bestelling
Joseph and Mary made two times for an order

gehaakte knuffel dochter voor sinterklaas
chrocheted for daughter with sinterklaas
gehaakte kangoeroe zoon voor sinterklaas bij de oranje
maakte ik alleen een baby
chrocheted kangoeroe for son with sinterklaas
the orange one I only made the baby


genaaid kussen voor in mijn moeders stoel
sewed pillow for my mothers chair

genaaide lunchtasjes voor de dames op school
sewed lunchbags for the ladys at school

binnen kant
inside

de oude lunchtasjes
the old lunchbags

pinguin als afscheidskado na 8 jaar zwemlessen van 4 kinderen
pinguin as gift after 8 years swimminglessons for 4 kids

traktaties dochter op school met verjaardag, met gehaakte sneeuwpopjes
give away school birthday daughter with chrochted snowdolls

gehaakte ijsbeer verjaardag dochter
chrochet icebear birthday daughter

gehaakte uil voor nichtje
chrochet owl for niece
ik haakte een nieuwe wintersjaal en muts van gekregen wol
I chrochet an new hat and shawl from yarn I got

close up van de sneeuwpopjes
close up of the snowdolls

voor mijn moeder haakte ik een molen
For my mother I made a windmill

de paasmarkt
the easternmarket

paasmarkt
easternmarket

paasmarkt
easternmarket

paasmarkt
easternmarket

close up van eierwarmertjes
close up of eggheaters

lente bloem
spring flower

eiermandjes
egg holders

paas slinger gemaakt van oude broeken
eastern guilande made out of old trousures

achterpand van een gebreide kinderjurk
backpart of a knitted childrens dress

begin van 120 vierkanten voor een bestelde deken
start of 120 squares for an ordered blanket

gehaakte hartjes voor turngroep vanwege wedstrijd op valentijnsdag
chrochet hearts for gymnasticgirls because of a competition on valentinday

1 van de drie t shirts met strass steentjes voor de dames
one of three shirts with strass stones for the lady's

En zo zijn er nog meer dingen die ik zo gauw niet kan vinden voor het plaatsen of simpel weg vergeten zijn voor de foto.

Te weten, een gehaakt konijn, twee gehaakte uilen, genaaide tasjes voor een partijtje, genaaide gordijntjes van oude gordijnen voor kamer dochters, genaaide haarfrutsels. En vast nog meer waar ik even niet meer opkom....

In ieder geval heb ik de afgelopen tijd niet stil gezeten.....

And so there will be more things I couldn't find for placing or I simply forgot to take a picture before giving it away.

Like, a crochet rabbit, two crochet owls, sewed baggs for a party, curtains for the room of the girls made out of old curtains I received. Sewed hair assesoires. And probably even more witch I don't remember right now....

At least I wasn't doing nothing the last time....



Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers