kadootje voor manlief

Mijn man was ook nog eens jarig in de vakantie, en eigenlijk had hij zijn echte kado al een tijdje geleden gehad. Nieuwe navigatie voor in de auto....maar zonder kado vond ik het wel erg kaal.
Sinds we meer brood bakken en hij ook wil helpen hiermee had hij al om een nieuw paar pannenlappen gevraagd, maar de tijd was er steeds niet voor.
Afgelopen jaar gaf ik iemand haakles en zij wilde graag pannenlappen  haken, dus heb ik voor het gemak ook dit patroon voor manlief gebruikt. Ik maakte vier pannenlappen in twee verschillende kleuruitvoeringen die ik aan elkaar gehaakt heb met een laagje fiberfill ertussen zodat ze ook echt bestand zijn tegen de hete broodbakvorm.
Inmiddels zijn ze volop in gebruik en is hij er erg blij mee! (en ik ook)


My husband also celebrated his birthday during the holiday.
He received his present already some time ago, new navigation for in the car, but without present I didn't like it so much.
Since we bake our own bread more and more, he likes to help, but therefor he asked me to make new potholders. The time was always to short to make them.
Last year I helped someone to learn how to crochet, and she liked to start with potholders. So I decided to use this simple pattern and make the same potholders for my husband.
I crochet 4 potholders in two different collors and crochet them together with a piece of fiberfill in between so they can really be used for the hot work.
They are used already a lot, he is really happy with it (and so do I)







Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers