mei markt

Ook ben ik nog steeds druk met de voorbereidingen van de meimarkt hoewel die door veel invalwerk niet echt opschieten momenteel.....
De slinger uit het vorige blog is iig al klaar, en veel moet nog steeds in elkaar gezet worden.
wat al wel weer af is, zijn de goodies, maar liefst 90 die de bezoekers mee gaan krijgen bij het bezoeken van de markt.
Ook heb ik al drie knuffelpopjes helemaal af, waarvan er twee hieronder op de foto.... ik heb na wat overleg met twitterdames er voor gekozen om ze niet te voorzien van gezichtje, praktisch omdat het gwoon niet helemaal mijn ding is...maar ook antroposofisch omdat kinderen er dan zelf hun emoties in kunnen leggen. Ik vind ze helemaal lief geworden.
Verder moeten er nog tasjes af, haarknipjes, kettingen, kabouters, engeltjes en vooral een voorbeeldenboek waar mensen in kunnen zien wat ik nog meer maak en waar ik nu geen tijd voor had of wat ik niet vind aansluiten bij de doelgroep van de markt.

I am also still very bussy to prepare myself for the comming may market. It doesn't work out that well at the moment because of the fact that I work a lot more than before...
The guirlande of the last blog is already finished, but still a lot has to be finished.
The goodies are ready to give away, I made 90 goodies for all the visitors of the market.
I also finished 3 play dolls, two are shown on the picture below. I decided after some feedback not to make faces on the dolls, it is practical because I am not really succesfull in it, but it is also the antroposofic way, children will make their own emotions everytime. I think they are sweet.
Now I still have to finish the bags, neckless, angels, and a book with examples to show what I can make but what is not for this market so usefull.



de goody's
the goody's

de knuffelpopjes
the play dolls

klaar om in de tasjes te gaan
ready to enter the goody bags

Reacties

  1. Zo, jij bent vlijtig.

    Misschien een tip om ervoor te zorgen dat het niet zo overweldigend wordt voor je. Maak eerst van alles minimaal 3 stuks. Dan heb je een goed overzicht van wat je hebt en blijft het leuk voor jouw en dan kan je eventueel aanvullen. Doe ik ook op die manier en tot mijn grote verbazing had ik bizar veel!

    Ik persoonlijk vind het een beetje gek uit zien zonder ogen, maar smaken verschillen. En kan gewenning zijn. Ze zien er wel strak uit! Mooi!
    Je kan ook gewoon alleen ogen erop maken. (veiligheidsoogjes). dat is echt geen minuut werk.

    Heel veel succes ermee!
    Liefs,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank vor je complimenten en goede raadgeving! Ben idd bezig niet al teveel van alles te maken. Ik ga het vooral gewoon ervaren. Groetjes!

      Verwijderen
  2. En leuk is het! Als je je eerste product hebt verkocht! Je had ons moeten zien whahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers