kraamkado

Mijn schoonzusje is inmiddels bevallen van een lief zoontje, nummer drie in de rij bij haar thuis.
inmidels zijn we ook op kraamvisite geweest bij het nieuwe wereldwondertje.
Omdat het zoon nummer drie is, en ze dus al voorzien is van heel veel dingen stelde in haar de vraag wat ze leuk zou vinden als kraamkado.
Voor haar tweede zoontje had ik met zijn verjaardag het vliegtuig uit het boekje babyspeelgoed gehaakt en dat had ze erg leuk gevonden....
nu staat er in het zelfde boek ook een helikopter, en dat leek me wel leuk om te maken in de kleuren van de babykamer. Dus eens geinformeerd en op zoek gegaan naar haakkatoen.
Inmiddels heeft hij vast een mooi plekje gekregen!


My sister in law has delivered in the meantime and gave birth to a beautiful son, number three in the row.
We went on babyshower to see how they are doing.
Because it is son number three, they have already a lot of stuff, so I asked my sister in law what she would like for a present.
When her second son had birthday, I made a nice airplane out of the book babytoys to crochet, and she told me she liked that a lot.
In the same book there is also the pattern of a helicopter, so I made the choise to crochet the helicopter in the collors of the babyroom.
I think in the meantime it received a nice place in the room!







Reacties

  1. Prachtig gemaakt!
    Je zou je zelfgemaakte kraamkado's moeten verkopen in de een webwinkel! Ik weet zeker dat ze verkocht zullen worden als een trein (of vliegtuig) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je compliment! Een webwinkel zit nog in mijn toekomstdroom, dus wie weet!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers