snailmail

met een gezellige volgster op twitter en op mijn en haar blog sprak ik af dat we zouden gaan snailmailen.
dat houd in dat je een gezellige envelop maakt met dingen die een ander zijn of haar interesse hebben. je maakt dus een kadootje per post en de ander doet dit ook voor jou.
Ik mailde nl. over het boekje slingers haken wat ik gekocht had en zij mailde mij gelijk haar verjaardag. zei ik, maak ik wel een kaart met een vlaggetje erop heb je ook snailmail...en zo is het gelopen. Ik maakte alleen meer dan alleen een kaartje (ze is nog lang niet jarig hihi) maar ook nog wat gehaakte dingen die ze op de camping in haar beginnende retro caravan kan gebruiken alleen en samen met haar lief.
Ik maakte een toillettas met gehaakte vierkantjes die ik ook had gehaakt voor een crochet along project van haar maar door omstandigheden was die nooit af gekomen, zo kreeg ze het dan via mij in een andere vorm dan toch weer terug.
Ik heb er met veel plezier aan gewerkt en kreeg ook een envelop met lieve dingen terug, leuk om zo eens te ervaren wat snailmailen is.





With a nice follower on twitter and mine and her blog, we decedid to do a snailmail. That means you make post for someone with some nice presents inside of things that person likes. the other person does the same for you.

It started with a tweet about a book I bought about crocheting guirlandes and she tweet her birthday back. I tweet that I could sent a card with a flag on it, that it would be snailmail and so we started a real snailmail. Besides the card (it takes still a long time to her birthday hihi) I also made some things she can use on the camping in her starting retro camper, alone or together with her love.
I made a small toilletbag with granny's I made a time ago with a crochet along project of her, it never finished the project and now she got the squares herself in another design.
It was great to do and I also enjoyed the post she was sending me back. Nice to experience how snailmail works in this way.



de toillettas
the toilletbag

voorbeeld waar hij mee gevuld kan worden
example how it can be filled up

opgerold voor gebruik
rolled up for use

eierhoedjes
egg hats

deel van de snailmail bij elkaar
part of the snailmail together

de snailmail totaal
the snailmail in total

zelf gemaakte retro caravan enveloppen
selfmade retro camper envelopes

zelfgemaakte theezakjes kaart
selfmade teabag card

foto uitleg van de tas
photo explanation of the bag

gehaakte onderzetters
crocheted glass holders

mooie boekenlegger
nice bookmark

Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers