angry birds

Mijn dochter had deze week een verjaardagsfeestje van een vriendje die alles geheel in de stijl van angry birds had. Ik dacht, daar moet ik wat mee, maar hoe kom ik voordelig aan iets leuks van angry birds waar ik niet veel verstand van hebt....
Dan maar op zoek naar gemaakte angry birds op internet en al zoekend kwam ik op dit patroon, een vertaling van een angry birds patroon. Met wat kleine aanpassingen, omdat naar mijn gevoel niet alles klopte in het patroon was onderstaande foto het resultaat. Het vriendje was er erg blij mee en ik weer een ervaring rijker. Geslaagd kadootje dus!

My daughter had last last week a birthdayparty of a boyfriend who is crazy of angry birds. I thought, I need to do something with that idear, so I start looking on the internet and found the pattern above.
It's a dutch translation of an english angry bird pattern. I made some small changes because not all of the discription was right in my opinion. The photo above was the result of my crochet adventure.
Her boyfriend was very happy with the angry birds and I have had a nice crochet experience.
Succesfull pressent.

Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers