bestelling is klaar

eindelijk, na best eventjes haken tussen alle beslommeringen in een druk gezin met vier kinderen door, is de bestelling dan toch helemaal af. Ik ben er best tevreden over en ik hoop de klant ook! Mijn eerste grote order gedaan. Best een uitdaging en ik ben erachter gekomen dat ik dit niet te vaak moet doen nu de kinderen nog klein zijn. Ik heb het gevoel dat ik dan overal tijd tekort schiet....
Maar hier is het resultaat:

eerste placemat met onderzetters
first placemat with glassunderlays

tweede placemat
second placemat


derde placemat
third placemat

vierde placemat
fourth placemat

pannenonderzetters dubbelzijdig bruikbaar
panholders, two sides usefull

de beide zijden
both sides

de andere kant
the other side.

I finished my order it was a lot of work, but I am content with it, and I hope my client also.
I found out that it is hard to combine with a young family with four young children. I'm running out of time in other things, so I have to be carefull with big orders at the moment...

Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers