babyshower koekjes

Afgelopen week had de klas van mijn oudste dochter een kraamshower omdat haar juf bijna met zwangerschapsverlof gaat. De klassenmoeders wilden iets leuks organiseren maar zaten een beetje met het feit dat onze dochter allergisch is voor veel producten. Ik bedacht me ineens dat ik met de kraamtijd van onze kinderen vaak gekleurde koekjes, soesjes of cake deed, dus bood aan koekjes te bakken in roze, blauw en gewoon. Ik kan jullie vertellen, het was een succes, de kinderen hebben ervan genoten. En de juf.....die gaat over een week genieten van haar rust.


 
Last week my eldest daughter had a babyshower party because of the pracnancy of her teatcher. The classmothers wanted to organize a party but they found it a bit difficult because of the foodintollerance of my daughter. So I found a sollution. I baked collored feets in cookies, cakes and soesjes (don't know the english word for it sorry...) I made collored cookies and I can tell you, the children loved it! And the teatcher...? She will enjoy her rest within a week.

Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers