een gouden randje

Gisteren had ik een baaldag, er kwam weinig zinnigs uit mijn handen. Toch kreeg de dag een gouden randje.

Ik kreeg twee zakken met meidenkleren van een lieve ouder van school.
Ik kreeg een restant haakkatoen van een lieve vriendin, hier zag ik gelijk weer sjaaltjes voor de juffendagen in.
Ik maakte met behulp van mijn lieve man mijn eerste knipjesbord voor de school van mijn slechthorende dochtertje af, ik spande de lintjes, hij hanteerde vaardig de "takker"(het nietapparaat)
Hij is beschilderd met Sassa, van het zandkasteel, zo heet ook de groep, de zandkastelenklas. En nu maar hopen dat de dames de knipjes inleveren bij Sassa zodat wij als ouders niet meer met de juffen in conclaaf hoeven waar ze nu weer zijn gebleven....


Yesterday it wasn't my day, in the end my day became wonderfull, I received two bags of clothes for my girls, I received crochetyarn, and I finished my first click-clack board! If you are interested in a click-clack board, I can make it with an idol your little prinsess likes. Just send me an email.

Mocht je interesse hebben, ze zijn met andere kinderidolen ook te bestellen. Voor 7.50 maak ik ook een bord voor jou kleine prinses. Mail me maar bij vragen, we komen er vast wel uit. Groter is ook mogelijk maar dan word de prijs natuurlijk ook hoger.....

het knipjesbord
click-clack board
wat een rijkdom....
feeling rich!


Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers