janauri 2015

pfff waarom vind ik toch zoveel dingen leuk om te doen....
het maken blijft ook makkelijker dan het bijhouden van mijn blog blijkt weer maand na maand.
Misschien is het een beter idee om eens per maand maar eens een overzicht te maken van de dingen die ik maakte en die ik het waard vind om mijn blog te bereiken....wie weet helpt dat meer om steeds bij te blijven....

In januari begon het al weer met de eerste kinderverjaardag. De jongste werd alweer 5 jaar! Dus tijd voor de nodige feestversieringen, traktaties en het uitwerken van een echt lego friends partijtje!
Genoeg werk aan de winkel dus!
Ik maakte vilten kaboutertjes voor de kinderen van de klas, gehaakte bloemenonderzetters voor de meesters en juffen, omhaakte waxinelichtjes voor de verjaarsvisite en een pinguinknuffeltje en een echte feestjurk als kado.

Ook had ik nog een schoolopdracht, ik maakte winterkleren voor klassenknuffel pompom en een daarbij behorende luizenzak. En ik haakte een bestelling voor een lieve nicht voor 15 bloemen en blaadjes.


Pfff....why do I like so many things to do?
The making of is so much easier than writing this blog I reconize every month.
May be it is a better idear for me to make every month an overview of the things I made and are worthy to show on this blog....hopefully it will help to keep my blog a bit more updated....

In January I started with the first birthday in the house. The youngest became already 5 years old. Time to make the feast preparations, give away's and a lego friends birthday party.
I made gnomes of felt for the children in the class. A crocheted flowers for the teatchers, candleholders for the birthday guests at home and a pinguin and birthdaydress as present.

Also I had a task to make winterclothes for the doll in the class with a bag to store everything.
I also made an order for my dear cousin, 15 flowers and leaves.




 
pom pom in zijn outfit
pom pom in his outfit

de luizenzak
the bag to store
 
de bestelling
the order
de feestversiering en twee taarten voor de jarigen
the feastpreparation at home
 
kabouters voor de klas
gnomes for the class
de pinguinknuffel
de zelfgenaaide feestjurk
handmade sewed feastdress

bloemen voor de juffen en meesters
flowers for the teatchers


Al met al dus best een gezellig drukke knutselmaand!
a cosy bussy craftmonth!
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers