gehaakte pannenonderzetters

Voor mijn jarige zus maakte ik pannenonderzetters. Ik gebruikte het patroon van een pannenlap, deed er fiberfill tussen haakte er een schulprandje langs. Nu zijn ze dik genoeg om de warmte van de pannen aan te kunnen. Ze zijn lekker kleurrijk geworden. Ik maakte ze aan beide kanten anders, zo zijn ze omkeerbaar te gebruiken, net hoe de stemming is.... Gisteren gaf ik ze kado en nu heb ik voor in de toekomst haar ook nog kleurige onderzettertjes voor glazen en mokken beloofd, voor op haar nieuwe tafel maar eerst nog wat andere projecten afronden ;-)

 
these collorfull potholders for under panns I gave away to my sister who had birthday.
I made them collorfull and different at both sides, so you can use them however you want.
I used the pattern of a potholder, and filled it up with fiberfill, so they can stand the heat of the panns.
Yesterday I gave them to my sister, and I decided that I will make small ones for under the glasses on the new table she will get. But first I have to finish some other projects.....;-)

Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers