nieuwe kaart

omdat mijn pees ontsteking nog niet over is ben ik op het moment druk met veel andere dingen. Ik ben bezig met de verjaardagsvoorbereidingen van ons derde kind, zij word alweer vijf komende maandag. Haar ontwikkelingen met haar gehoor zijn zo goed dat ze vanuit het speciale onderwijs terug mag naar regulier onderwijs, super maar ook erg spannend!

Inmiddels is ze aan het wennen en ben ik dus naast de verjaardag ook druk met afscheidskadootjes, alle drie de kinderen gaan na de grote vakantie over naar een andere school en dat betekent op dit moment een knutselproject van maar liefst 100! traktaties. Ik plaats een foto als ze af zijn....

De tijd voor mezelf daarnaast vul ik met het uitproberen van nieuwe theezakjes patronen vouwen, hier onder het resultaat van een avondje knutselen. Ik geniet van het patroon dat spontaan ontstaat na het in elkaar zetten van de kaart, elke kaart is anders en dus in sommige gevallen echt uniek! Ik ben ook erg blij met alle mensen die ijverig doorsparen met theezakjes, anders zou ik dit echt niet kunnen doen.



while I'm still not able to crochet again I am bussy with good bye gifts for the schools of the children, I have to make 100 gifts, that's a lot.....As soon as I am finished I will post a picture.
In the meanwhile when there is still some time left I am bussy to try out new patterns of making teabagcards. I like the different collors and patterns that shows up when I finish a card.

Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers