Voorjaarsvakantie 2020

O nee. Wat erg... Kijk ik sinds heel lang weer naar mijn blog zie ik dat December 2017 de laatste keer was....
We leven inmiddels in februari 2020...

Ik heb zeker niet stil gezeten. Verre van dat. Veel gecreƫerd, geleerd, ontdekt, gewerkt, gezorgd, tijden van niets creƫeren omdat mijn hoofd niet mee wilde, feestjes enz enz.

Deze week had ik voorjaarsvakantie en echt tijd ingeruimd om projecten op te pakken of eindelijk eens af te maken en zo deed ik elke dag wat.

Maandag maakte ik mijn gehaakte slingers af. En naaide ik twee scrunchies voor dochter en penvriendinnetje.





Dinsdag haakte ik pannen onderzetters voor in de sinds vorig jaar aangeschafte sta caravan.


Woensdag maakte ik her bruikbare wattenschijfjes eindelijk af en maakte ik sneeuwklokjes van vilt voor een nieuw Tafelspelletje op mijn werk



Donderdag was naaimachine dag, ik naaide luizen zakken voor mijn werk.


Vrijdag haakte ik wantjes voor de koude handjes op mijn werk. 

Vanavond ga ik nog naar een workshop nat vilten. Ik hou jullie op de hoogte! 

Fijn om weer even terug te zijn. Tegenwoordig kan ik bloggen vanaf mijn telefoon, dat nodigt vast uit om vaker weer eens te posten. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers