De meimarkt!!

Eindelijk na lang voorbereiden, organiseren, vergaderen en haken was het dan tijd voor de meimarkt van de peuterspeelzaal!
24 mei was het lekker weer en een gezellige drukte op vrije peuterspeelzaal het zonnestraaltje in hilversum.
Mijn eerste standopbouw, en verkoop, een beetje onwennig, maar gelukkig in vertrouwde omgeving met uiteindelijk meer spullen dan ik op de tafel kwijt kon eens ervaren hoe mensen mijn spullen nu eigenlijk ontvangen en keuren.
10 minuten na opening al mijn eerste bestelling binnen, dus dat was een goed begin, en de hele ochtend door steeds wel wat mogen verkopen. Ik verkocht ook uiltjes voor het goede doel compassion ism matawi's crea's, deze liepen ook erg goed.
Een voorbeeldenmap met eerder gemaakte werkjes die niet allemaal mee waren maar wel te bestellen en gezellig mijn moeder mee voor als ik, omdat ik ook in de organisatie van de markt zat, even er tussenuit moest.
We vonden het beiden super gezellig en ik mag niet klagen over de resultaten van de eerste markt.
Het smaakt absoluut naar meer!!!!



Finally after a long period of preparation, the may market was there!
It was nice weather and the market was nice crowded.
My first market, so I really had to get in how to use and fill the stand, how to take orders etc, but it was a common surrounding and I could finally experience how people look to my handmade stuff.
After 10 minutes opening, I had already my first order, and the selling continued during the day.
I also sold owls for compassion, a compangy with helps poor children in charge of matawi's crea's.
I made an examplebook for the things I make but did not take with me to the market and I had a lot of fun with my mother, my helping hand.
We liked it both and are looking forward to another kind of experience!!!!

de flyer die overal verspreid werd

kraam rechterkant

kraam linkerkant

het verkoopteam in actie....

Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

thema tafel 40 dagen tijd